Monday, October 4, 2010

Det fantastiske 70-tallet!


De som kjenner meg vet at jeg digger retrostilen. Og jeg var så heldig at jeg fikk sy denne herlige retro-selebuksen til en liten jente som har en mamma som også digger den stilen. Den er sydd med utgangspunkt i et mønster fra 70-tallet. Stoffet er deilig brun stretchvelour, og monsteret på magen er blant annet laget av et gammelt sengetøy. Brunfargen ble veldig mørk på bildene, men bilder lyver nå ofte på fargene uansett. Sleng nede på en slik bukse er kjempestilig, men ribb er mer praktisk, og jeg synes det ble ganske fint jeg:) Det er forresten veldig god passform på den, skulle jo egentlig hatt en modell til bildene, men det får vi ta neste gang.


Str. 92 

1 comment:

  1. Suuper bukse!! Hvor har du fått mønster fra?? Har lett lenge etter et slikt retromønster.

    Vennlig hilsen Ann Eilin

    ReplyDelete